نمک آبرود را بهتر بشناسیم

سه شنبه 13 اسفند 1398
6:35
سحر
نمک آبرود را بهتر بشناسیم
نمک آبرود را خوبتر بشناسیم
به چالوس که نزدیک میشوید , تابلوی راهنمای شهرک توریستی نمک‌آبرود را خواهید روئت کرد . در حالتی‌که به‌طور ظریف بخواهید بدانید این شهرک کجاست , می بایست بگوییم در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری جاده‌ چالوس در راستای تنکابن . این شهرک به دلیل جاذبه‌ها و تفریح‌های زیادش نظیر بلندترین تله کابین کشور‌ایران قسمتی از پرمسافرترین شهرک‌های شمال است . ما نیز به همین بهانه در‌این متن در رابطه جاذبه های توریسم نمک آبرود نوشته‌ایم .

تفریحات نمک آبرود
شهرک توریستی نمک آبرودشهرک توریستی نمک آبرود


اینطور دارای شهرت است که در نمک آبرود کمتر آدمی‌ست که حوصله‌اش راز برود . تماشای فن کوه‌های سرسبز البرز یا این که سوار بلندترین تله کابین کشور ایران شدن و از فی مابین جنگل‌ها گذشتن یا این که گشت زدن در راءس خریدها و بازارچه محلی , گام زدن دربین شمشادهای ۷۰۰ ساله و مهمتر از همگی هوای تروتازه قادر است حالا و هوایمان را خیلی عوض نماید .

معروف‌ترین جاذبه‌ توریسم این شهرک توریستی , تله کابین است . این شهرک تفریحی دارنده دو تله کابین است که از سال ۱۳۷۲ آغاز به فعالیت کرده . هرمورد را نیز که سوار گردید , منظره دریای شمال و فضای سبز تنومند دامنه‌ کوه , شما‌را راز ذوق وسلیقه میاورد .

بلیط تله کابین نمک آبرود , ۲۵ هزار تومان است . ۱۲ دقیقه دردل جنگل میباشید و قله کوه که می سید , هوا خیلی خنک‌تر شده‌است ; پس مدام یکپارچه جامه اضافه‌تر همراه داشته باشید , به‌ویژه در فصل‌زمستان . خط یک تله کابین در طول حدود ۹۷۰ متری و خط ۲ آن در طول ۷۰۰ متری از مرحله دریا , به قله دیو گرمابه با غارهای ارگانیک می رسد . امکاناتی مانند رستوران و کافه نیز بر بالای تله کابین میباشد تا کسی به رنج نیافتد . این تله کابین از ساعت ۸ صبح تا ۷ بعد از ظهر فعالیت مینماید .



سورتمه سواری
سورتمه نمک آبرودسورتمه نمک آبرود

سورتمه‌‌ نمک‌آبرود , او‌لین سورتمه کشور‌ایران است و از دربین بیشه می‌گذرد . سورتمه‌ای که بیشترین سرعتش ۲۵ کیلومتر در ساعت است . در حالتی‌که تفریح پرهیجان دوست دارید ,میتوانید بلیطش را ۲۵ هزار تومان بخرید .

کارتینگ و خودرو چهارچرخ
رانندگی‌ برای خیلی‌ها تجربه‌ای‌ست مملو‌از هیجان . خودرو چهار چرخ یکی تجهیزات نمک‌آبرود است . پیست کارتینگ نیز , نیز برای نوجوان‌هاست و نیز بزرگسالان . بلیط کارتینگ نیز برای ۶ دقیقه رانندگی ۲۵ هزار تومان تمام می شود .

زیپ لاین

یکی هیجان‌انگیزترین تفریحات نمک‌آبرود , زیپ لاین است . از یک کابل معلق می شوید و در حالی که زیرپایتان خالی‌ست از اینطرف به آنطرف میروید و جدا از ترسش , تجربه‌ای نیست که به‌ این زودی‌ها از ذهن زدوده شود .

پینت پر و بال
عالی است بدانید پینت پر و بال نمک‌آبرود بزرگ‌ترین پینت‌بال جنگلی در جمهوری اسلامی ایران است . درصورتی که بازی‌های گروهی دوست دارید , میتوانید برایش ۳۰ هزار تومان هزینه فرمایید .

پل آویزان
پل آویزان نمک آبرودپل آویزان نمک آبرود

ما بیشتر در فیلم‌ها و کارتون‌ها گذر آدم‌ها را از پل‌های آویزان چوبی دیده‌ایم , ولی ضروری نیست خط مش دوری برویم . می شود به نمک آبرود رفت , سورا تله کابین شد و از روی پل آویزان چوبی‌اش گذشت .

با شایسته ترین رستوران های جاده چالوس آشنا گردید .

پیست دوچرخه‌سواری
تجربه‌ دوچرخه‌سواری در جایی که مملو‌از طبیعت سربه فلک کشیده است و کنار کنار دریا , حتما تجربه متفاوتی‌ست , ضمن این‌که زن‌ها نیز میتوانند دوچرخ سواری نمایند . هزینه‌ استعمال از پیست در‌این شهرک برای هر نیم ساعت ۱۰ هزار تومان است .

تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود
مسافرت شمال سوای حاشیه دریا دریا بدون نقص نمیشود . در تفرجگاه ساحلی نمک‌آبرود قابلیت استفاده‌ خانوادگی از کنار دریا نیز میباشد , ضمن اینکه امکاناتی مانند پارکینگ , مهد طفل , ‌ جت اسکی , قایق , پییست اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری نیز آماده است . در شهربازی نمک آبرود نیز با وجود وسایل بازی متفاوت , گلایدر , پاراگلایدر , کایت , پل آویزان , سینمای ۶ بعدی , برکه فلامینگو , ‌ کافه آکواریوم , نمایش شیر دریایی و باشگاه تیراندازی , به کسی بد نمی‌گذرد .

هتل در نمک‌آبرود
هتل ونوس پلاسهتل ونوس پلاس

برای اقامت در شهرک توریستی نمک‌آبرود نیز میتوانید , روی اجاره ویلا اکانت نمائید و نیز هتل .

[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی مناظر دیدنی شمال کشور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]